فروش سنگ تایل
نوشته شده توسط : sami

فروش سنگ تایل در صنعت فروش سنگ اهمیت زیادی دارد.به همین منظور شما عزیزان اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فروش سنگ تایل هستید بهتر است تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

سنگ تایل چیست

جالب است بدانید که سنگ های ایرانی در هر ابعادی که باشند متقاضیان خود را دارند و  به کشور های اروپایی عربی و . . . صادر می شوند.هر کدام از این سنگ ها دارای اندازه و ضخامت متفاوتی هستند.به طور کلی سنگ ها در هنگام برش به سه اندازه برش داده می شوند که این سه اندازه شامل کوپ ، اسلب و تایل می باشد.

برای مطالعه بیشتر کلیک کنید: فروش سنگ اسلب ، فروش سنگ کوپ

در حقیقت سنگ تایل را به نوعی برش در کارخانه های سنگبری می گویند. کاربرد این سنگ معمولا برای استفاده کف پارکینگ، هتل، سالن های پذیرایی در منازل، راه پله ها، نمای بیرونی ساختمان است.سایز این سنگ از اسلب کوچکتر می باشد.فروش سنگ تایل در ضخامت های مختلفی در بازار سنگ عرضه می گردد.سنگ هایی همچون تراورتن، مرمریت ،گرانیت، اونیکس، ترا اونیکس و لایم استون را می توانیم در ابعاد تایل در بازار پیدا کنیم. قیمت سنگ تایل با توجه به نوع سنگ بسیار متغیر بوده و در بعضی موارد نیز دارای قیمت های زیادی به ازای هر متر از این سنگها است.

مجموعه زاندس انواع سنگ تایل را با بهترین قیمت موجود در بازار عرضه می کنند. شما عزیزان نیز می توانید برای مشاوره ، خرید و فروش این محصول برای استفاده در پروژه های ساختمانی، عمرانی و صادراتی با بخش فروش شرکت تماس فرمایید و ضمن اطلاع از نحوه خرید، قیمت به روز انواع سنگ تایل را از کارشناسان فروش ما کسب نمایید.

در گذشته های بسیار دور برای سنگفرش سالن های پرتردد، مثل ایستگاه های قطار و مترو، سالن ترانزیت فرودگاه ها و بسیاری مناطق دیگر از سنگ های  تایل آذرین استفاده می کنند.در چند سال اخیر فروش سنگ تایل گرانیتی بسیار کاهش پیدا کرده است.قبل از خرید و فروش سنگ بهتر است که کاربرد آن را از نظر فنی بررسی کنید و موارد کاربردی آن را نیز در نظر داشته باشید.فروش سنگ تایل بستگی به نوع سنگ مصرفی دارد.اگر سنگ مانند گرانیت گران قیمت باشد موارد مصرفی آن کمتر می باشد.

فروش سنگ تایل به دلیل بسته بندی و پالت های آسان و استانداردی که دارد ساده تر از اسلب و یا قواره های طولی می باشد.اما برش و صاف کردن سنگ تایل سبب افزایش زمان برش و دیرتر آماده شده محصول می گردد. پس برای تحویل به موقع از شما می خواهیم که زودتر درخواست خود را به کارشناسان ما اطلاع دهید تا با تاخیر و مشکلات کمتری روبرو شوید و سنگ مصرفی خود را به راحتی خریداری کنید.

https://zandestile.com/





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: